Khalys on the road

Post new topic   Reply to topic    Yggdrasil Faction Forum Index // Yggdrasil Faction // Présentations !
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Khalys

PostPosted: Wed 23 Jan - 15:51 (2008)    Post subject: Khalys on the road Reply with quote
Matthieu, 24 ans (ouais chui vieux...), Ragnarok? Depuis les débuts du jeu a peu de choses prés.... Classes le plus maitrisées? Stalk et High priest (tous les deux à haut level sur rate 3 )

Le reste? Vous l'apprendrez in game... Ou pas Very Happy

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 23 Jan - 15:51 (2008)    Post subject: Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Shady
Administrateur

PostPosted: Wed 23 Jan - 22:52 (2008)    Post subject: Khalys on the road Reply with quote
Bienvenue =) ! Je suis très satisfaite de ta premiere WOE à nos cotés tu maitrise bien la classe dis donc =P (je te conseile d'ailleurs de discuter avec white spirit qui pourrais peut etrete donner quelques astuces).

PS : je t'ai autorisé l'accès à la partie VIP de la guilde =D

Back to top
tiaacreff

PostPosted: Wed 8 Apr - 05:29 (2020)    Post subject: Khalys on the road Reply with quote
The most ideal path for Android clients to move toward their versatile financial involvement in TIAA CREF is to just download the application in the Google Play store. You can do this via looking for "TIAA" in the Google Play store and afterward continuing with the download 

TIAA CREF Login Tips

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Yggdrasil Faction Forum Index // Yggdrasil Faction // Présentations ! All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
alexisBlue v1.2 // Theme Created By: Andrew Charron // Icons in Part By: Travis Carden